mandag 5. januar 2015

Første MyBesties kort.


Da legger jeg ut igjen, denne gang ett kort med motiv fra MyBesties.
Dette kortet laget jeg til ei venninde som jeg fikk jobbe for da hun hadde en uke ferie her i høst, det er ett takkekort å jeg vle veldig fornøyd med alt på våde motiv og kort :) 

Denne nydelige Feen er kjøpt hos bikuben, MyBesties Fairy.
Har fargelagt henne med distress tusj som vannes ut med pensel for å få de lysere fargene på henne.
Likte spesielt den extra oppgaven med håret som er tynne strimler av rødt !
Hun har fått glitter på pannebåndet og toppen sin samt gullperler på vingene.
Flott rammedies rundt, rosa/lilla roser fra wildorchidscraft, dies i vimpel og ett tøft lønnetre grein som jeg kjøpte haugesvis av på staples. Det enkleste kan noen ganger være det beste. 
Her kommer nærbilde av selve motivet !

Søte MyBesties Fairy, hun er bare så nydelig med de store flotte øynene ! 


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takker :D
      Ble spent på fargeleggingen av håret, men tror jeg fikk det greit nok til :))

      Slett