torsdag 9. juli 2015

Eske med Hyller

Da har jeg prøvd ut noe helt nytt, jeg prøvde meg på en boks med hyller inni ! 
Først måtte jeg følge malen til punkt og prikke, deretter finne frem ting jeg ville dekorere selve boksen med utvendig. Syns selv det ble ganske bra til å være mitt første, dette laget jeg til en kollega på skolen jeg er renholder på. Hun er sekretæren, fått veldig god kontakt, slik en trivelig og flott dame.
Så jeg syntes hun fortjener noe ekstra godt til Sommeren :)
Her er kortet ihvertfall !

Her har jeg laget ferdig kortet innvendig etter malen, hyllene var vanskelige men fikk det til tilslutt.

Laget en Tag som "kort" til boksen.


Dieset ut fra Magnolias Doohickey volume 3 dies, LoveBirds

Dieset ut en blomst jeg fant liggende i artbin min, veldig fin, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt den tidligere, litt tynn i stilkene så er nok derfor.

Diesen her vises ikke så veldig, men er fra Magnolias Doohickey volume 3, BirdCage.

Toppen av lokket pyntet jeg med en blomst, denne er stemplet med archival black, drysset over med clear stamps powder og brukte varmepistolen på slik at det smeltet sammen. Farget med distress.

Innsiden, fyllt opp hyllene med godis, hårspenner og hårstrikk.

Dette var en ny erfaring, håper på å lage enda flere kule ting !
Gjerne kommenter :) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar