fredag 30. desember 2016

Melkesjokolade kort

Heisann.
Lenge siden jeg har blogget her nå, men har vært en del stress den siste tiden.
Kommer en del innlegg, først vil jeg vise frem mine flotte melkesjokolade kort/esker, som jeg har laget spesielt til mine flotte arbeidskolleger. Disse var smågaver som viser hvor glad jeg er for å få være en del av deres liv og at de har tatt sååå godt imot meg.
De er laget av en mal jeg fant på nettet, passere perfekt for de som er glad i sjokolade!
På hvert ett kort står en personlighet jeg liker ved dem, slik kunne jeg skille kortene fra hvem som skulle få hvilken pluss at selve dekorarkene er for den typen kunst de liker :) 
Feks: Laugh, til en meget blid og trivelig dame som ler til nesten alt og smiler uansett hva som skjer.
Trivelig dame som jeg har blitt godt kjent med, en smittsom lattere som blidgjør alle og enhver.
Enkle å lage, ENJOY for sjokoladen som ligger inni.
Håper denne faller i smak hos de fleste, jeg vet iallefall av blide kolleger som ble glade for gaven :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar